Anorektisk garderob & Julkonsert

Hade ljudet på Gudstjänsten i morse gick sådär men sång biten blev jag nöjd med framför allt när Dencker och teamet sjöng acapella.

Efter Gudstjänsten idag så gick vi till catrins och köpte pizza för att ta hem till Lisa och äta. När vi hade ätigt så skulle Lisa packa klart eftersom hon skulle åka till sina föeldrar i Jönköping på kvällen.

Lisa packade förfullt med mig, Jakob och Linnéa bevakande. Vi upptäckte att Jakob inte har samma problem som lisa när han packar.

"Denhär kan man ha när man blir gravid ju" citat av Lisa själv.


"Min gadrobe måste vara anorektisk om man jämför den med Lisas" dagens citat av Jakob.

Lite musik blev det också mest Lonely dear.

Nu på vinter halvåret sitter lisas fina cykel som hon cyklade vättern runt med i sommras på väggen.

Klockan halv fem så gick jag och Jakob tillbaka till kyrkan för att börja med reap och rigga inför Julkonserten med de olika Lovsångs teamen och kören i kyrkan.

Kören inledde hela kvällen efter Ulf som välkomnade.

Jakob inledde sitt nummer med megafon lite vågat men tror det var uppskattat.

Denkers hade en bra acapella sång.

Kommentarer
Postat av: lisa

fint asså! kram!

2010-12-20 @ 11:09:45
URL: http://litenlisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0