Lördag 4/12 Julfika hos Lisa

Började dagen tidigt kl åtta var jag i viby för att bli hämtad av kristina som jag skulle åka med till Höör för att ha ting som är utmanarscouterns (seniorernas) årsmöte ungefär. När vi kom fram efter att ha kört försiktigt så avslutade Julvakan och vi tog över och började. Emilie en åhus scout blev ordförande och jag blev sekreterare. Det var ett snabbt ting tog bara ca 40 minuter med tanke på att det brukar ta tre fyra timmar.

Påväg tillbaka till kristianstad så ringde jag Jakob och hänge sedan med han tills vi skulle till Lisa. När vi hade kollat in och bestämt vad för kamera jakob skulle köpa. Bestämde vi oss för att ta bussen in till den nya M-store (Apple) butiken som öppnade den dagen.


I stanträffade vi även Annika och Rakel som hade flytt från spyorna hemma. De skulle också till Lisa så vi åt lite på trendie och sen körde vi till Lisa.

"Raschlam" (Rakel) tittade på Lisa fina pepparkaks julkrubba.

Rakel och Annika kunde tyvär inte stanna så länge för de skulle vidare hemåt och ha besök.

Efterhand kom det allt fler och fler och till slut tror jag vi var 15 personer med alla barnen inräknade i Lisa lägenhet.

Sophie med lisas latex gris.

Kommentarer
Postat av: lisa

Fint du! ja länkar hit hej hopp!!

2010-12-11 @ 11:19:07
URL: http://litenlisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0