Naturum

Var på det nya naturm i Vattenriket idag med expo och foto tillval. Jag var där egentligen som expo elev men blev att jag fotade en del eftersom jag hade kameran med mig ändå. Eftersom man är som man är så kan man ju inte låta bli när man får ett tillfälle.


Snacka om utarbetade Expo modeller framför allt han som röker är rolig för att man i vanliga fall hade struntat i röken men det är det som gör hela gubben.

Tror att man ska undvika att bada i Helge Å nu i vinter tid.
De hade gjort en modell av forsakar i Degeberga

De hade ett rum som man fick gå in och sätta sig, flyga över kristianstad, åka båt och åka ubåt.

Utsikten in mot vattentornet och kyrkan.

Passade på att ta ett proträtt foto på Anna eftersom det var så fint ljus uppe på utsiktsplatsen. 

Har börjat komma upp allt fler annorlunda sätt att varna för is och snö ras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0