Radio Luxemburg + två band till

I förgår var jag ute på vimmel uppdrag i häsleholm. Kulturhuset fylde tio år. När vi var klara så träffade jag emma en klasskompis och hennes kille som skulle spela senare.

Daniel och Emma

Radio Luxemburg som Daniel spelade bas i. blev lite förvnad på soundcheken de är riktigt bra. http://www.myspace.com/radioluxemburg


Efter Radio Luxemburg var det ett band som inte var säsrskilt bra. De sprng runt som några galnigar och trodde att de var rockstjärnor. Framföralt den vänstra gitarristen, tror att han älskade sin gittar och trodde att han var jättebra.


Sista bandet var ett hårdrocks band som inte föll riktigt mig i stil eftersom jag ogillar hårdrock. Fram för allt när de klär sig som det banadet i school of rock vilket är en jätte bra film. Alt ihopa påminde om den filmens konsert någåt från allt möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0