Upptagen vecka

Hej!

Har varit en riktig upptagen vecka men snart är den slut men, det blir inte lugnare för det för att i helgen ska jag på ledarutbildning på bosarp lördag - söndag.

Måndes var det tänkt att det skulle vara LUS möte efter skolan men det blev instält.

Tisdag: Studiedag åkte till malmö med Emma, Alex, Lollo, Anna och Nilla och shoppade pluss att vi knapt kom hem pågrund av snöstorm i hela skåne.

Onsdag Bönegrupp kl 17:00 så jag gick upp till morfars lägenhet och satte igång en bra film men jag somnade och vaknade när morfar och astrid kom hem.

Torsdag idag: Först skola med foto vilket var skit kul eftersom vi fick ta foto till våra reportasge som vi arbetar med. Vi var i foto studion idag med det var kul att fota där för det gick mycket änklare att få bra bilder med den vita bakgrunden.
Ps. Kommer bilder senare.
18:00 så var det planerade vi Upptäckarlägret som ska vara på sportlovet

Fredag i morgon: crazy kids kl 17:00 så jag stannar kvar i stan och sen är det ug direkt efter.


Ibland önskar man att man kunde leva ett lika slapt liv som katter. Efter att ha studerat Rosa (min katt) i 15 år så har jag kommit fram till att de ända de gör är att Äta, Skita, Mysa och Sova.


Rosa Ligger och slappar i soffan som vanligt
Foto: Fredrik Grönwall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0