Foto session med Hannus familjen

För några veckor sedan så var bestämde jag med familjen Hannus att de skulle komma till studion i skolan för att bli fotograferade. Vi bestämde att vi skulle träffas på tisdagen. När de kom så hade jag satt upp alla blixtar och sådant men när jag kopplade in av blixtarna så gick strömmen i hela skolbyggnaden. Så vi fick bestämma en ny dag och på torsdag eftermiddagen samma vecka blev det av. Här är resultatet av fotograferingen.
Karl, Sara, Nora och Judith
Det är bra att ha lite rekvisita med sig jag lånade två bilar från kyrkan.
det gulligaste familjeporträttet
Vi fick ta en paus eftersom Judith tyckte det var så varmt så vi gick ut i korridoren.
Knack knack världen.
Använde den här bilden till utställningen Nära mig som fritt tema, den fick många och vad sött kommentarer.
Det var alla:)
Skulle du också vilja bli fotad i studio eller ha några andra foto så hör av dig till [email protected] eller 070827698.

Kommentarer
Postat av: Annika

Det är helt sjukt vad duktig du är!!! Längtar verkligen tills jag jobbar mindre så att vi också har tid att bli fotade!

2011-04-07 @ 20:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0