After church

Började dagen med ljudet på Gudstjänsten. Lite dåligt samvete fick jag när jag  upptäckte att jag hade suttit och surfat runt på Kalles Ipad under hela predikan, men den handlade om Efesierbrevet det ska pastorerna predika om hela våren.
Söndagsskole Lejonet kom på besök.
Kan tillägga att den här bilden är redigerad.

Efter kyrka gick och åkte Jag, Jakob, Linneá, Sophie, Annika och Rakel till Katrins Pizzeria som lett är stans bästa pizzeria.
Efter en härlig Pizza åkte vi hem till Linneá och fikade, precis när vi hade kommit in så knackar matheus och Christian som har varit på Bio.
Ibland vore det skönt om vi hade lika mycket överskotts energi som ett barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0