Måla med ljus

Stack ut i går kväll och testade måla med ljus vid bryggan. Använde två ljus slingor som var ca en meter med belysning, som jag fyndade i fyndhörnan på ikea i Jönköping. Anvädnde även en led ficklampa.

Testade att typ poja. Bländare f/9,0 Slutare 30 s

Sprang framåt på enna sidan och vevade med slingan. Bländare f/9,0 Slutare 30 s

Sprang på båda sidorna av kameran. Bländare f/9,0 Slutare 30 s

Stälde mig på olika ställen, stängde av slingorna när jag flyttade mig. Bländare f/9,0 Slutare 30 s

Sprang bara runt med den vita ficklampan. Bländare f/9,0 Slutare 30 s

Bara för att testa så testade jag skriva Hej. Glöm inte att stänga av ficklampan inna n du flyttar dig till en ny bokstav. Bländare f/9,0 Slutare 30 s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0