Foto men ändå inte Foto

Hej
I helgen så stötte jag gick jag in på moderskeppets hemsida och hittade ett roligt och enkelt sätt att göra om en bild och bara framhäva färgerna.
En gammal bild jag tog i tunneln vid tivoliparken fick en hel annan glöd och värme.
En ny bild från Anton Essinger Live dvd inspelningen, som jag var ljus tekniker på. Med hjälp av att bara sudda fram personen i detta fall Anton och hans gitarr så blev det rent och snyggt. Plus att det ser ut som han håller i färgremsan.
Gå in på http://www.moderskeppet.se/video/show/landskapets-farger och se hur man gjorde, där finns också en massa andra bra saker man kan lära sig att göra i photoshop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0