Gudstjänst 6/3

Var på Gudstjänst i söndags
Jakob pratade om fastan.
Barnrutan i Gudstjänsten innehöll några av mina bilder från mässan
Bild från mässan.
Lisa predikade om att alla är en kropp och en familj. Hon berättade även om sin tid i Stockholm i kollektivet. Blev väldigt inspirerad av att bli en del av ett kollektiv, får se vad som händer efter gymnasiet.
Predikan innehöll även en kort vittnes börd om hur en familj alltid hade räknat in henne i familjen då hon sjöng i barnkören och på alla läger fick hon vara med den familjen. Det påminde mig lite om mitt vittnesbörd som jag höll på Gudstjänsten förra veckan.

Kommentarer
Postat av: lisa

engagemang! roligt

duktig e du!

2011-03-08 @ 10:34:46
URL: http://litenlisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0