Sommar känslor

Äntligen har sommaren börjas känna det är varm och solen skiner men fortfarande så är det lite vind som gör det för svalt för att vara sommar.
Johanna prisade sommaren med sina solbrillor och tungan.
Emma på sitt sätt.
Och Boel och Josefin på ett annat.
Efter skolan idag så åkte jag, morfar, mamma, Lars och Alexandra (Lars nyblivna sambo) till Margit som ska flytta ifrån gården där hon och hennes man har bott i säkert 50 år. Under åren så har hennes man samlat på sig en massa saker som han har satt ut i sin lada, som nu är på väg att tömmas. Lars hade varit med mamma innan och tittat på ett bord som stod på vinden. Som ni vet så älskar jag loppisar och det var nästan som att gå på en loppis jag hittade två fina gamla gröna trästolar  med en hand målad blomma på, hittade även en hög med 1950 tals modells djupa talrika.
Marigt
Ladan och släpet som vi hade med för att få in sakerna eftersom vi var så många i bilen.
Tog lite hjälp av katten som moddel
Här ärfina lampan jag hittade också den ser kanske inte så fin ut nu, men med lite fix så blir den säkert bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0